Checkt u om er zeker van te zijn dat uw boeking heeft plaatsgevonden uw account: staat de exameninschrijving hier in? Dan hebt u geboekt. Hebt u alleen de bevestigingsmail niet ontvangen, controleert u dan uw adres in uw account onder persoonsgegevens. Direct na het afronden van de boeking binnen ons systeem, alvorens u naar Ideal wordt geleid, ontvangt u per mail al een bevestiging. Wanneer de betaling echter niet binnen 15 minuten is afgerond of door een technisch aspect wordt afgebroken, zal alsnog de boeking geannuleerd worden. U ontvangt dan een annuleringsmail.
Ik heb met IDEAL geprobeerd te betalen, maar nog geen bevestiging ontvangen en/of in mijn account kan ik mijn inschrijving nog niet zien. Is het goed gegaan? Afdrukken
Gewijzigd op: Vr, 17 Mei, 2019 at 2:18 PM
Was dit antwoord nuttig? Ja Nee
Feedback versturenHet spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.