Facturatie

Mijn factuur is niet beschikbaar. Hoe kan dit?
Na uw boeking ontvangt u per mail een bevestiging. Het duurt 1 á 2 dagen voordat deze zichtbaar is in uw account onder het tabblad facturen. Ziet u onder he...
Vr, 13 Aug, 2021 at 11:51 AM
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn examenkosten direct door mijn werkgever worden betaald?
De tenaamstelling van de factuur behoort u bij het boeken aan te passen naar  die van uw werkgever. Dit dient per boeking/factuur te gebeuren. U ontvangt d...
Vr, 7 Jan, 2022 at 11:38 AM
Mijn factuur is al geïncasseerd door SVMNIVO maar de factuur staat in mijn account nog op openstaand. Hoe kan dat?
Het kan een paar werkdagen duren voordat dit verwerkt is in uw account. U kunt ons altijd een betalingsbewijs toesturen, dan gaan wij het voor u nakijken.&a...
Vr, 13 Aug, 2021 at 11:52 AM
Hoe geef ik bij mijn boeking een ander factuuradres op?
Bij een boeking kunt u een ander factuuradres opgeven, op de facturatiepagina, onder “tenaamstelling factuur”.  Vult u hier niets in, dan komt ...
Vr, 13 Aug, 2021 at 11:53 AM
Kan ik achteraf een couponcode gebruiken voor een boeking?
U heeft contact met ons opgenomen omdat u een examen heeft aangevraagd en een factuur hebt ontvangen terwijl u beschikt over een couponcode. Wanneer u e...
Vr, 28 Jan, 2022 at 2:28 PM